شروع آموزش CRM

اگر شما می خواهید یک پروژه CRM را پیاده سازی کنید در ابتدا بسیار مهم است که تمامی ذینفعان درک روشنی از آن داشته باشند، برخی افراد ممکن است فکر کنند که CRM یک مبحث از تکنولوژی می باشد. برخی از افراد بازاریاب ممکن است فکر کنند که CRM وسیله ای است که توسط آن می توان دیدگاههای جدیدی را در برخی بخشهای بازاریابی بدست آورد، فروشندگان ممکن است فکر کنند که تفکر CRM راهکار جدیدی در اطلاعات برای ثبت های مشتری است.

یادگیری و آموزش CRM سودی دو برابر دارد و هر شک و شبهه ای در این باره را برطرف می سازد. این آموزش قادر است تمامی امکانات و بهبود کاری را به دینفعان نشان دهد.

گسترش دیدگاه CRM

چشم انداز شما از CRM بیانیه ای سطح بالا است از اینکه چگونه CRM با ارتباط با مشتریان، کسب و کار شما را دگرگون می سازد. شرکت الماس به عنوان تولیدکننده نرم افزار CRM الماس به عنوان یک سرویس نمونه هایی از چشم اندازهای CRM را فراهم کرده است:

-          ما با اعضای خودمان کار میکنیم و تحت رابطه ای، دوستی صادقانه ای بین ما حاکم است. آنها علایق و نیازمندی های و میزان رضایتمندی خودشان را بیان می کنند.

-          پرورش روابط یک پیمانه ای در یک زمان، تجربیات مشتری را که با توسعه ی رضایتمندی مشتریان در هر بازار و تجارتی سازگار می باشد را مورد استفاده قرار می دهد.

-          ایجاد رابطه ی طولانی مدت و سازگار با مشتریان ارزشمند و ساختن تجارب شخصی افراد، توجه و مشارکت مشتری در نیازهایشان و تدارک نیازمندی های مشخص شده.

-          هیچ چیزی از موفقیت هرکدام از کاربران و مشتریان با اهمیت تر نیست.

چشم انداز CRM به استراتژی شما شکل و جهت می بخشد. چشم انداز CRM باید دیدگاه مدیریت عالی سازمان بر مبنای آنچه که از فرآیند آموزش آموخته اند بوده و یا می تواند نتیجه ی چشم انداز وسیعتری باشد که شامل کارکنان، مشتریان و شرکای بیشتری از شرکت شما می شود. دیدگاه در نهایت به خروجی های قابل اندازه گیری CRM راهنمایی می کند.

ادامه مقاله در پست های بعدی...

کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت راهبرد ارتباط ملل می باشد.